Poticanje kreativnosti uključivanjem u Erasmus+ projekt

Početkom prošle školske godine naša se Škola uključila u Erasmus+ projekt  na temu „Primjena IKT alata u tradicionalnoj nastavi i u nastavi na daljinu“(“ICT TOOLS IN TRADITIONAL AND DISTANCE LEARNING”.) koji je još uvijek u tijeku te, zbog nastale epidemiološke situacije, produžen i na sljedeću 2020.- 2021. školsku godinu.

U projekt je uključeno šest partnerskih zemalja: Poljska, Italija, Turska, Bugarska, Finska i Hrvatska, a financira ga EU. Iako najveći do sada, ovo nam nije prvi projekt na internacionalnoj razini, ali je prvi koji nam je omogućio slanje učenika na mobilnost u druge države na kojima su učenici, osim kompetencija iz digitalnoga područja, razvijali veliki raspon kompetencija za cjeloživotno obrazovanje.

Osim što se ovakvim projektom nastoji modernizirati nastava uz primjenu IKT alata,  neminovno je istaknuti da se sudjelovanjem na ovakvim aktivnostima učenicima omogućava usavršavanje i njihovih jezičnih sposobnosti te potiče na suradnički rad i tolerantnost. Uz tradicionalne i suvremene običaje zemalja sudionica partnera, učenici su imali mogućnost upoznati se i s kulturnom i povijesnom baštinom.

Dosadašnje projektne aktivnosti koje su ostvarene u okviru mobilnosti odnosile su se na: kreiranje modernih i zanimljivih prezentacija, algoritamsko razmišljanje, programiranje robota, služenje interaktivnom pločom te izrađivanje web stranica. Budući da su učenici posebno bili oduševljeni programiranjem robota za vrijeme mobilnosti u Poljskoj, od prošle školske godine u fakultativnu nastavu Škole uvedena je i robotika.

Za svaku mobilnost učenici su se, uz pomoć svojih nastavnika mentora (profesori: O. Vignjević, A. Karlović, J. Tufeković, M. Starčević i A. Krmek), vrijedno pripremali i nakon povratka s mobilnosti svoja su iskustva, obogaćena novim kreativnim idejama, prenosili učenicima, nastavnicima i roditeljima.

Iako je bilo vrlo maštovitih radova koje su učenici tijekom cijele dvije školske godine predstavljali u Školi i u inozemstvu, odlučila sam podijeliti tri inovativna i kreativna ostvaraja naših nadarenih učenika koja su nastala tijekom nastave na daljinu.

Učenici Marijan Mršo i Mateo Noskov na mobilnosti u Poljskoj programirali su robote od lego kockica te poslije osmislili scenarij uz pomoć tehnike stop-motion animacije  inspirirani lego kockicama, a koji se može primijeniti u različitim nastavnim predmetima: https://youtu.be/NRBhEs-IKJQ

Učenici Iva Budžaki i Domagoj Ižaković, koji su na mobilnosti u Turskoj sudjelovali na radionicama o algoritamskom razmišljanju, izradili su algoritam Pisanje eseja na državnoj maturi koji može poslužiti kao ogledni primjer u nastavi Hrvatskoga jezika te Saira Mikuška algoritam „Kako se brinuti o kućnim biljkama?“, a koji je primjenjiv u nastavi Biologije.

Jasna Sudarić, koordinatorica projekta

Komentiraj

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava /  Izmijeni )

Google photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google račun. Odjava /  Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava /  Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava /  Izmijeni )

Spajanje na %s